Mycket

Wow, det sjukt mycket nytt som har hänt  och som jag har fått reda på och som kommer hända den här veckan + kommande!!

*Blev utkastad från nattklubb
*Fick bakfylla
*Råhånglade med en kille
*Fick minnesluckor
*Fick IG på matteprov
*Fått utstå myyyycket gliringar från kompisar (men det var det värt!)
*Blev jagad av min rasande engelskalärare
*Fick reda på att min kompis är gravid
*Min mamma fyller år imorgon
*Chelsea spelar mot Liverpool på söndag
*Ska på kryssning på mån-tis
*ska träffa min gravida kompis
*ska gå ut nästa lördag med ett annat gäng kompisar


Men värst av allt!!
*Fick reda på att en av mina andra kompisars mamma har fått en tumör i ögat! :-o :,( :'(


Kommentarer
Postat av: Ellie

Du glömde att Martin har brutit benet XD

2008-10-25 @ 18:06:58
Postat av: Maja

Hej :D

Vilken söt blogg du har!

2008-10-26 @ 21:50:10
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0