Mamma om 6 månader

Emlan undrade från ett tidigare inlägg om vem som ska bli mamma om 6 månader, och svaret är Petra Nordlund som vi gick i samma klass som från 6-årsverksamheten till 9:an... Blev ganska chockad när jag fick reda på det, men nu är det så och jag kan inget annat än vara glad för henne om detta är vad hon önskar. Jag ska ju som sagt träffa henne under lovet och då får vi se ifall jag har lite mer information att ge er, men annars får ni stå er till tåls... Barnet ska tydligen komma den 4 Maj 2009 ifall allt går som det ska, iaf.


GRATTIS PETRA!! Tror du kommer bli en underbar mamma!


Kommentarer
Postat av: Petra

hihi jag har ett helt eget inlägg här :D

2008-11-22 @ 15:28:47
URL: http://nordlund1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0