101608 - "Matte och Penelope"

Okej, gick skit på matteprovet idag och kom fram till att jag kommer att få IG då jag knappt förstod någonting!

Men när jag kom hem tröstade jag mig själv genom att titta på Penelope, världens gulligast film alltså! Måste se den snart igen, den var bara för söt!!

Ska gå på teater med morsan och hennes väninnor imorgon, känns lite konstigt, men vad gör man inte för att få gå på teater?!

Men måste sluta nu, måste läsa klart doktor glas ikväll samt hitta info inför bokseminariet imorgon, so bye!

Kommentarer
Postat av: Gullisch

Du, fråga mig imorgon (fredag) hur det gick på vårat matteprov så kan vi ju alltid skratta åt hur dåliga vi är tillsammans... (fast du är inte dålig på matte i för sig, men vi kan låtsas i alla fall, så att jag inte bheöver känna mig så ensam med att vara sämst i världen på matte...) Puss & Kram kompis!

2008-10-16 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0