101508 - "No english"

Orkar inte skriva på engelska för tillfället,så det får bli ett svenskt inlägg idag. Får väl börja med att ursäkta för min dåliga uppdatering, men har helt ärligt inte orkat med... för mycket plugg! Ibland undrar jag varför jag ens valde natur, alltså, det suger ju!
   Sen är det ännu mer irriterande att alla tror att jag är värsta pluggisen och de förlitar sig på att jag vet allt! Sjukt irriterande då jag knappt pluggar, samt att jag nästan alltid har fel när jag svarar på de frågorna! PANIK!! Alltså, varför ska alla tro att man är pluggis bara för att man är "tyst och fin" i skolan... dra åt helvete med allt!

Jävligt stressad nu... *blodbubblorna* har börjat igen, halsen har också börjat spänna sig... börja bli lite repris från nian nu, tycker jag... kanske ska dra iväg ett år igen? ^^ Nej, men måste väl stanna och fäkta den här gången...*suck*


Aja, har matteprov imorrn... får väl IG så att Martin kan bli ännu surare på mig än vad han redan är... får värsta skuldkänslorna! ... får väl plugga matte på lovet, men ärligt, vem orkar det?! Blir väl IG i Matte C, då kommer jag ju verkligen in på KTH... äh, ska vi köra kollektivt självmord imorgon, Elin, Ellie och Millie?! Skulle vara såååå skönt.

Skulle gått upp 7 imorse och plugga matte...vaknade 10.30, så det gick ju åt pipan. Kan ju inte plugga imorgon heller, då jag var "sjuk"  på förra labben (övade för dansen) och måste därför närvara på den imorgon klockan 9....yey....

Kommentarer
Postat av: Elin

Ehehehe.. kollektivt självmord låter bra! :D

2008-10-15 @ 18:53:41
URL: http://elinjak.blogg.se/
Postat av: Emlan

Jag bangar inte på kollektivt självmord ;)

2008-10-16 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0