Skolkis

Skolkade från skolan idag. Har fysikprov imorgon så tyckte det var en bra idé att stanna hemma och plugga istället. Har väl kommit halvvägs in på ena kapitlet...great!

Men mår faktiskt inte bra, heller... har dock inte kommit underfund med ifall det är psykiskt eller fysiskt...hmm. Jag menar, jag känner mig ju jävligt stressad och får min dagliga dos av "bubblande blodkärl/blodådror"... ska bli skönt att få gå ut i helgen och slappna av lite, det behövs! Thank god for BSV!! ^^

___________________

Tittade ikväll på svt2 ang att Sverige ska skicka fler soldater till Afghanistan (stavning?). Var riktigt intressant. Fick reda på att två svenskar dödas där för två år sedan, det hade jag ingen aning om!

Men ifall de skickar fler soldater dit ned kanske man kan få en biljett lite senare...det glädjer väl dig, Gullan? ;)


Kommentarer
Postat av: Gullan

Det glädjer mig oerhört mycket ärligt talat :)

2008-11-14 @ 15:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0