Sju Sanningar

Sju sanningar om mig:

1. Är jävligt feg av mig och avskyr alla sorters argumentation.

2. Jag älskar rockmusik med pojkband där sångaren har "skrovlig/hes" röst. Kan få rysningar av njutning när jag lyssnar på det!

3. Jag brukar säga att jag inte bryr mig hur jag ser ut. Jag ljuger, jag bryr mig visst om hur jag ser ut...är bara för lat för att ändra på det + att jag vet att det inte skulle hjälpa, då jag ändå aldrig kommer se ut så som jag vill. Fysiskt omöjligt.

4. Är förmodligen en av de lataste människorna på Jorden och avskyr allt vad ansvar innebär.

5. Har fobi för sjukhus-relaterade saker, samt blod. Kan bli svimfärdig bara man diskuterar vissa saker.

6. Nästan alla har fel uppfattningar om mig (enligt mig)...alltså, de som inte känner mig så väl så att säga.

7. Gillar av någon anledning att trampa ned på mig själv och får återkommande depressionsperioder.



....glad, Elin?!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0