Regn

Ovanligt tråkig dag i skolan idag faktiskt, antar att det beror på det hemska vädret vi har! Det verkligen öser ner, och jag var tvungen att hem idag, då jag missade bussen med 2 minuter. Övervägde i och för sig först att vänta på nästa buss, men det skulle ta en halvtimme och jag var redan nedkyld + att jag hatar att vänta, så det var bara å gå. När jag kom hem var jag ju självklart dyngsur, så jag hoppade in i duschen för att värma mig på en gång. Nu önskar man ju verkligen att man hade haft ett badkar istället. Tänk vad skönt det hade varit att bara sjunka ned i det varma vattnet!!

Aja, men nu ska vi inte haka upp oss på sådant vi inte har!...och koncentrera oss på det vi har istället. Som exempelvis ett matteprov imorgon som man måste plugga till. *suck*

Fick förresten IG på fysikprovet som jag hade i förra veckan. Måste göra några uppgifter för att komplettera till G. Jag känner hur alla mina betyg börjar dala nu alltså...man kanske borde göra något åt det?...Nej.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag fick också IG! High-five XD

2008-11-18 @ 17:09:16
Postat av: Elin

Du är inte sämre än mig! :D

2008-11-18 @ 20:24:45
URL: http://elinjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0