Pluggis

GAAAH!!! PANIK!!!

Så jävla irriterande att alla tror att man är pluggis när man inte är det! Jag menar, det var en sak i grundskolan där alla hade fel uppfattningar om en, men nu, när man går i gymnasiet och har IG-varningar hemskickade till en så borde väl folk inse?!

Försökte få min engelskalärare till att förstå att jag inte är ambitiös, då han hade skrivit att jag "är för ambitiös och skriver för långa uppsatser" på mitt halvtidsresultat... Men när jag sade till honom skrattade han rätt upp i ansiktet på mig!!! Jag kanske borde börja ändra mitt betéende så folk ska fatta...

Egentligen gör det inget att folk tycker att jag är en pluggis, men det är inte särskilt kul att folk har så fel uppfattning om hur man är som person...det är det som stör mig!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Jag har faktiskt äntligen insett att du inte är en pluggis, men du kanske borde bli en istället? Inga mer ig-varningar nu :)

2008-11-04 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0