Design

Ååååh, vad jag hatar JENSEN!! Precis insett att de har designinriktning på Östra....kunde dem inte kommit på det liiiite tidigare?! Det var ju det jag ville in på! ...elr Natur/design...det hade varit perfekt!


*suck*


Sitter nu och uppdaterar mitt CV på arbetsförmedlingen samt leker lite med datorn^^
Ska vara ensam hemma nu i 6 timmar...funderar på ifall jag ska sitta med mina näsdukar och glo på film elr ifall jag ge mig själv en spark i baken och faktiskt plugga lite... vilket dilemma!

...kanske ska rita lite...vore kul...

JAG HATAR ATT VARA SJUK!
...ville ju följa med och spela fotboll idag...*snyft*


Kommentarer
Postat av: Emlan

Jag hatar också jensen, äntligen någon som håller med mig ;)

Krya på dig

2008-11-08 @ 17:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0