Utmattad?

Hej hej
Ledsen att jag inte har uppdaterat min blogg i helgen, men jag e som sagt ny på det här så det kommer nog att ta ett tag innan jag börjar att komma igång med skrivandet... Men iaf, min helg:

Lördag.
Spendera nästan hela dagen med att plugga matte. Astråkigt! Men fick iaf lite hjälp av  Elin, runt kl 5 sådär (jag lät henne göra det tråkiga-skriva sammanfattning-haha).
   Runt åtta(tror jag) gick jag till Habbe med Emlan, Bebe och Frej för att röka vattenpipa, och sedan halv tio gick jag till Sickan för att kolla på Eurovision Songcontest med släkten (pappa, morfar, morbror, moster, Sickan+Bebe[men han satt vid sin dator]). Blev trots allt glad över att Ryssland vann-jag hade dött ifall Grekland hade gjort det! Jag menar, Greklands låt var väl trallvänlig, men den va för fan inte bäst!!!

Söndag:
Tog en sovmorgon och åkte sedan med Pappsen till ranchen för att slå lite bollar. Slog 80 (träffade ca 10)... Vi ställde oss på "framsidan" den här gången, så att man kan se hur långt ens bollar faktiskt kommer. Slår faktiskt ca 75m med en 8 (fett stolt)... Testade damklubbor för första gången också- man kommer kortare, men känns fan så mycket bättre!

Sedan var det då menat att jag skulle åka hem och plugga igen. *host*
Det var så fint väder+att jag verkligen behövde plugga, så jag gjorde istället en överlagshandling och tittade på film istället... jättebra! Antar att jag var för trött från i lördags, men men...
   Jag såg "The Librarian: quest for the spear" och "American Dreamz", samt två CSI avsnitt. Bortkastad tid? JA!

Linda och David kom även på middag. Kul att se henne igen! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra måndag :)

2008-05-26 @ 16:43:16
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0