Släktträff

Tydligen så ska den andre Stohne-familjen komma, men vi hade även bestämt tidigare att ha middag med familjen Nielsen, så vi beblandar familjerna och det kommer då att bli en stor släktträff! :) Snacka om otippad helg...ska iaf bli jättekul [!] +att jag får en ursäkt till att inte plugga... men jag känner mig faktiskt duktig, har pluggat nu den senaste timmen lite... har gjort en näringskedja och lite allmän information om min organism. Har dock inte ens börjat med VG- och MVG-kriterierna än... Men men, sånt e livet. Ska nu gå och byta om, kanske e lite roligare ifall man iaf ser lite hyfsad ut när hela tjocka släkten kommer på besök.

Hoppade även studsmatta idag, har inte gjort det på ett tag -e jättekul!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Miroma

Faaaaaan va kul!

2008-05-31 @ 20:53:40
URL: http://miroma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0