...Sjuk...?

Åkte hem tidigare från gympan. Mamma var faktiskt ovanligt förstående, men i för sig så visste hon att jag inte mådde bra igår heller... Aja, kom hem 2 och sov till 5. Sjukt! Jag gick ju och la mig kvart över 9 igår! Hur mycket kan man egentligen sova på ett dygn?

Måste plugga biologi, men jag orkar inte... tar det nog imorrn. Ska förmodligen se Onskan på tv:n ikväll, eller så ska jag börja se på Lost säsong 3... har inte bestämt mig än...

Göteborgarna ska komma på måndag... börjar bli lite nervös, även fast de bara ska stanna över en natt, men det ska iaf bli kul att träffa lite nytt folk! XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du menar svenska filmen Ondskan så har jag den på video, du får låna om du vill? :D

2008-05-31 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0