Sjuk?

Sitter nu i min säng med en sjuhundrades-huvudvärk och 37.5 graders kropptemperatur. Tyvärr kommer inte detta räckte för att mamma ska låta mig vara hemma imorgon. Jag mår verkligen inte bra.

Men jag ska inte älta allt på er, utan jag ska gå igenom min eftermiddag iställt. Jag åkte först med Ellinor till Farsta C och mötte upp min mamma där, och vi gick sedan och shoppade lite. Det slutade med att jag fick en klänning, två tröjor/linnen, strumpor och så betalade jag själv för en vit tröja (50:-)...tack mamma!<3

Ellinor skulle sedan hem och övningsköra, så jag och mamma åkte och köpte jordgubbar som vi sedan hade som fika tillsammans med grädde, glass och kaffe. Efter det läste jag Shojo Stars som jag fick med posten idag, och sedan lekte jag lite med en ny hemsida som man tydligen kan tjäna lite extra klirr på... Fick sedan jätteont i huvudet+illamående, men jag hade lovat mamma att städa i mitt rum, så jag gjorde det lite halvt. Vill nu gå och sova, men kan inte pga att det är för tidigt för det nu... funderar på ifall jag ska läsa en annan manga, eller ifall jag ska läsa min bok som jag endast har läst första kapitlet på (tre gånger), men jag är rädd för att min huvudvärk ska bli värre av det... aja, vi får se, måste sluta nu - får ont i ögonen av att stirra in i skärmen.

God natt!

P.s. har anmält mig till tjejmilen i ett ytterligare försök till att få mig själv att börja röra på mig, vi får se ifall detta knep kommer att funka...D.s.

Kommentarer
Postat av: cassandra

stackare :(

2008-05-29 @ 21:20:51
URL: http://cassandraholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0