Matteskit!

Idag är (som de flesta dar) inte den bästa. Först skulle jag ringa Trångsunds Vårdcentral och avboka min tid idag, men av någon anledning kom jag inte fram. Det var antingen upptaget elr något annat sjukt fel, för det tjöt som fan! Jag var typ döv en halvtimme efter. Jag skulle dit för att ta de skulle titta på/ta bort vissa av mina leverfläckar, men jag hade en exkurtion med klassen idag på mina biologi- och naturkunskapslektioner, så jag prioriterade bort VC, eftersom denna uppgift kan ha en stor betydelse för mitt betyg i båda ämnena. Efter det var det lunch, där jag åt 5 kakor (suck alltså- jag hatar mig själv!) och sedan var det matte där jag fick reda på att jag fick G på mitt nationella prov...kan ni fattta?! G?!  Jag har typ aldrig fått något annat än MVG i matte, snacka om surt!

När skolan var slut för dagen drog jag till Farsta C för att försöka hitta en morsdagpresent till mamma (hon var i Finland igår med väninnor, så jag tänkte vänta tills idag med att ge henne något). Hittta en salladsbok, en kokbok om sallader alltså, ni som inte fattar mina långsökta forkortning (skyller på min pappas gener, även ifall denna förkortning inte var speciellt långsökt för mig) och köpte sedan två mangaböcker (Rebirth 15 och Snowdrop 4). När jag kom hem satt jag o snacka med mamsen i nån timme och gick sedan och läste ut Rebirth 15. Måste nu vänta typ 3 månader på nr 16. Skit!

Och sedan har jag försökt förstå mig på hur man ändrar saker på bloggen, vilket jag självklart inte fattar ett skit av... och så sitter jag nu här och skriver i min blogg som en undanflykt för att skriva min matte-uppgift som ska in ikväll kl.23.59... nej, nu måste jag börja plugga... aja vi får väl se hur det blir... kommer väl tillbaka om 10 minuter eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0