Lost/The Librarian

Okej, skulle egentligen plugga hela dagen, men det verkar som att jag har åstakommit överslagshandling ännu en gång. Har sett 4 (FYRA!!) Lost-avsnitt och sedan "The Librarian: Return to King Solomon's Mines." Sitter nu ute på våran uteplats och ska försöka komma igång med skrivandet för en gångs skull... går inte som önskat, dock... fan va kvavt de e! (att bero på ingenting)

Jimmy (min farbror) ringde förresten och ville prata med mamma och pappa. Jag sade då som det var, att päronen var ute och provseglade båten som vi förmodligen ska köpa. Han blev genast avundsjuk, men undrade också vad vi skulle göra i helgen. Inget speciellt var mitt svar, varpå han sade att han, Eva, Hanna och Johan nämligen hade tänkt våldgästa vårt hus, äta middag, pröva nåt nytt vin osv... Han frågade sedan om deras mobilnummer (konstigt att han inte redan hade det!!) och lade sedan på då han skulle försöka få tag på dem via mobilerna. Hoppas verkligen dem kommer, har inte sett dem sedan min födelsedag! Måste få reda på vilken skola Hanna kom in på...
 
Tydligen så har Mellansjö-gänget även träffats utanför Habbe o Bebe... undrar varför de inte frågade mig... men antar att de tror att jag pluggar (vilket jag nämligen sa till Emelie att jag skulle göra), något som jag verkligen borde göra... Bye!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Förlåt, först glömde jag bort att ringa sen var det ingen bil hemma och huset verkade helt dött, sen ville jag inte verka tjatig när du mådde dåligt igår och sen pluggandet också... Mycket bortförklaringar där men jag ringer nästa gång vi drar ut - Lovar! :)

2008-05-31 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0