jobbig eller rolig? Svårt att bestämma mig...

Igår var det en jobbig dag, eller?

Först åkte jag till skolan som jag trodde började kl.8.00... jag kom dit kl.7.35. Inte det roligaste och sitta och stirra in i en vägg i 25 min. Sedan visade det sig att vi inte började för ens 8.30. Men det var okej, eftersom Ellinor J hade då kommit, så jag hade lite sällskap...
   Sedan hade vi mental träning i 1 ½ timme, vilket var slöseri med tid enligt min åsikt, men men... jag ansträngde mig jättemycket iaf...NOT!

Sedan hade vi håltimme till 15.20 (alltså 5 timmar och 20 min). Elin, Miriam, Ellinor och jag spenderade den genom att spela in en film till vår engelska redovisning på torsdag, och sedan gjorde vi delvis vår rapport till matten. Kände mig som potatismos efteråt (eller iaf hjärnan), men sedan hade vi matte i 1 ½ timme... pratade lite om NP med Sabina och gjorde sedan hängagubben på whiteboardtavlan med E+E+M&M.

När jag kom hem åt jag middag kl. 6 och åkte senare iväg runt 8 med Sanna, Emelie och Josefin till stan. Vi skulle fika på "Lasse i parken," men när vi kom dit vid nio skulle det tydligen stänga vid tio, så vi åkte och fikade på Café 60 vid hötorget istället. Kom hem halv ett och hopade sedan isäng.

Kommentarer
Postat av: NågOn

Hahah...jag är kändis i din blogg! M

2008-05-25 @ 12:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0