Handboll

Det slutade med att jag valde att se på handbollsmatchen mellan Sverige och Polen. Det var kul att se igen, fick nästan lust att spela lite själv...nästan...

Blev även medbjuden till att gå ut ikväll, men då jag fortfarande inte mår så bra så tyckte jag att det skulle vara smartare att stanna hemma. Ska även plugga imorgon, så då kanske det inte heller e så smart att vara bakfull.

Ska gå och sova nu - igen - jag kan inte fatta att jag fortfarande e trött! Känns som jag är helt slutkörd! Det är förresten ganska komiskt hur mycket man måste gå på toa nu när det är så varmt. Har säkert gått 20 ggr idag bara för att bli av med allt vatten som jag är tvungen att dricka så att jag inte svimmar (är känslig mot värme).

Ha söta drömmar! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

allt bra? :)

2008-05-30 @ 22:36:00
URL: http://plastiquefashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0