Färdig!

image5

Stöd Tigern!!


Haha, blev faktiskt klar med redovisningen innan midnatt! Jippie, det gick mycket fortare än vad jag trodde att det skulle göra. Men nu är problemet att jag inte är direkt trött eftersom jag redan har sovit 2 ½ timmar i eftermiddags.  Och sedan borde jag egentligen städa i mitt rum av den anledningen att Elin ska komma hem till mig imorrn och rummet ser för nuvarande ut som ett bombnedslag (Elin är tydligen pedantisk med att sitt rum är rent), men jag orkar bara inte, så tyvärr, Elin, du får tillbringa lite av din tid i en svinstia imorrn. XD

Moster o morbror (Eva o Micke) kom även över på fika ikväll för att diskutera segelbåt. Det verkar som vi faktiskt har hittat en! Kan knappt bärga mig! Vill segla i sommar (nu när jag ändå inte hittade något jobb) !!!


Funderar på att försöka sova, eller titta på ett CSI avsnitt...hm...det blir nog CSI! <3<3

God natt allihopa!
Imorrn blir det socialsuicide (organismredovisning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0