Uddevalla+Skolavslutning+Fotbolls EM+Sommarlov

Är för lat för att skriva flera inlägg idag, så jag gör bara några "short summaries" (svenska?) av helgen o allt annat som hänt de senaste dagarna.

Iaf, i helgen var jag i Uddevalla o träffade några av Zandras pojkväns lumparpolare. Var jättekul! Lite lite sömn dock...ifall ni vill se bilder får ni gå in på bilddagboken, orkar inte ladda upp dem igen!

Måndags har jag redan bloggat om, så jag hoppar till tisdagen. Hade då skolavslutning, vilket var väldigt överraskande, då det  mest var uppträdanden från lärare och rektorer (vår rektor och bitr. rektor verkade inte alls skämmas över att dansa runt i rosa ballerina-kläder). Vi fick även pokalen för att vi vann JENSEN Summer Games. Nedanför följer några bilder av våra ytterst pinsamma lärare+rektorer:

dansande ballerinordansande ballerinoralla lärare

På kvällen blev det Fotbolls EM hos Jossan med Sanna, Emelie och Emil "Månsan"
Heja Sverige!! [friskt humör, skjortan hänger utanför]

Ligger nu e sängen och har sommarlov...för någon underlig anledning är jag deprimerad...vad ska jag göra nu?? Förmodligen städa rummet (ser ut som ett bombnedslag), men jag orkar inte... har inte direkt nån film som jag supergärna vill se, heller...*suck*


Kom förresten på att vi måste ses i sommar och träna på dansen, E&E!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja just jävlar! Åh, va jobbigt allt blev nu XD XD

2008-06-11 @ 13:40:16
URL: http://elilnor.blogg.se/
Postat av: Elin

Just det, det måste vi! :D

I samband med vårt Disneymaraton kanske? xD



Hörrö, du får allt ta och lägga ut lite fler bilder från igår? ;O

Typ dem på dig, mig och Miriam! ;O

Och sen tog du väl ändå lite bilder på när Elias sjöng? ;)

2008-06-11 @ 15:15:31
URL: http://lortgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0