Tisdag

Hej, har faktiskt kommit upp idag rätt skapligt och känner mig faktiskt lite utvilad för en gångs skull (men är dock fortfarande trött). Idag ska jag iaf baka bullar (mums!) åt mamma, då hon tyckte vi skulle ha det med oss när vi åker till mormor i Malmö om en vecka, men det är ju inte som att hon kommer att märka om man snattar några...hehe

Sedan ska jag ta mig till Farsta C för att boka in en synundersökning så att jag kan köpa nya linser och sedan ska  jag till mammas jobb och ta en spruta mot livmoderscancer (HJÄLP MIG!!!). Efter det ska jag och mamma gå och titta lite i Farsta och sedan ska vi dra till Willy's och köpa in lite gott till Lanet som börjar på torsdag.

Ska förhoppningvis städa rummet och bädda rent också, men vi får väl se hur det blir...! XD

Kommentarer
Postat av: mimix

Hejjj, jag vill tacka dig för ditt svar igår på http://mimix.blogg.se och jag hoppas att du fortsätter att svara på dagens..behöver verkligen DITT svar! // pusss Mimiix

UR SPECIAL EMMA!!! tack för att du svarar :P puss

2008-06-25 @ 14:03:46
URL: http://mimix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0