Skräckfilmskväll

Är nu hos Zandras pojkvän i Skogås (med Zandra självklart). Tyvärr ligger de andra två och sover för tillfället, och jag är uttråkad, så jag har bestämt mig för att skriva blogg istället.

Kom hit igår (Tisdag) på eftermiddagen och jag ska stanna här tills imorrn (Torsdag). Igår var det kul; Martin och Christopher kom över och vi fem såg på lite skräckfilmer ("30 days of Night", "One missed call" och "One missed call 2"). Tyvärr var Christopher och Martin tvungna att gå mitt i den sista, eftersom de skulle jobba idag.
   Vi som var kvar (Zandra, hennes pojkvän Christoffer [notera att han stavas annorlunda]och jag) började även titta på "American Pie - Beta house", men avbröt filmen efter en halvtimme då Zandra klagade på att man bara såg bröst och jag ville sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0