Sammanfattning Tisdag 3/5

JENSEN Summer Games

Södra, Norra, Västra+GBG. Tillsammans. *suck*
Kom försent ca 50 minuter då jag trodde vi skulle samlas 10.20, men det var egentligen 9.20

Beachvolleyboll - vann 1 match, förlorade 1 - var ej med själv(försenad)
Brännboll - vann över GBG med 1 poäng - var delaktig, men ej någon förbättring till laget
Tag-rugby - vann båda matcherna - var ej delaktig (orkade inte)
Sammarbetsstafett - blev diskade - var med
slutstafett - kom 2:å av alla ettor/ kom 1:a av ettorna på södra - var ej deltagande

Då vi var i solen hela dagen, inklusive då solen tar mest, fick jag världens solbränna i ansiktet så jag ser ut som en hummer där. Lyckligtvis hade jag T-shirt och långbyxor på mig så att jag inte brände mig överallt.

Jag säger bara: älska Elias! <3 (+Ellinor, haha)


image9

Man kanske inte kan se det så jättebra på den här bilden, men jag är iaf väldigt solbränd!


Kommentarer
Postat av: Miroma

va söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt

2008-06-09 @ 00:09:42
URL: http://miroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0