Sammanfattning Onsdag 4/5

Hade först genomgång om GBG, programdagen, skolavslutningen osv. på coachtiden. Sedan hade jag redovisning på biologin. Kommer inte ihåg vad jag sa (jag får alltid blackouts), men de andra sa att det var bra iaf... Sedan var det endast betygssamtal och inlämning av böcker på Nkk:n.

Efter skolan ringde Zandra och undrade ifall jag ville följa med till Gallerian då hon skulle titta på skor med sin mamma. Jag följde med även då jag avskyr Gallerian och vi gick runt som vanligt och flamsade omkring. Hon hittade efter ca 2 timmar ett par skor och vi åkte därefter till Farsta, eftersom Anne (Zandras mamma) ville till McDonald's för att ta en hamburgare+ att Zandra behövde lösnaglar. På McDonald's provade jag den nya Sundae Solero, som var helt underbar! *kär*

Zandra undrade även ifall jag vill följa med till Uddevalla på lördag, då hennes pojkvän har fribiljetter dit. Självklart ville jag de'! Längtar! Så de e vart jag ska i helgen! Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0