Rebirth and Snowdrops

Jag har precis packat klart till resan imorgon. Ska no gå och sova snart, ville bara lägga in ett sista inlägg innan John Blund kommer. Jag har nämligen börjat läsa manga igen, jag tycker det är jättekul! Jag älskar alla de uttryck som ser som gör att man verkligen kommer in i berättelserna. De böcker jag läser just nu är:


Snowdrops

Manga

och
Rebirth
 
Manga

Historierna är helt olika och handlar om helt olika saker, men dem är båda jättebra!
Jag rekommenderar dem starkt!

Kommentarer
Postat av: Elin

YOU CERTAINLY DO! Don't say otherwise! :O

Hahaha, dessutom har ju jag bjudit på mig själv, och jag är inte precis Heidi Klum eller Cindy Crawford xD.

2008-06-30 @ 22:20:43
URL: http://lortgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0