Midsommar

Gårdagen kanske inte direkt var den bästa i mitt liv... fick som sagt gå upp kl. åtta för att plocka blommor till stången (ringarna) tilloch börja med, sedan visade det sig att det knappt var några människor alls vid lekplatsen när jag skulle lämna av dem, så jag fick stanna så att midsommarstången skulle bli klädd i huvudtaget. Detta resulterades då i att jag knappt hann göra något annat innan lunchen (hade planerat att duscha och städa rummet). Jag fick stressduscha och jag kom ändå försent en kvart. Sedan var det då sill-lunch som alltid, och jag fick plåga mig igenom med mensvärk. Skulle sedan ned till midsommarfirande i lekparken runt tvåtiden, men var på väg att svimma, så jag gick hem och lade mig en stund istället. Runt tre kände jag mig lite bättre så jag gick ned... sköt pilbåge med 6 pilar. Fick 20 poäng (av 60 möjliga). Efter det var det lite deppigt, så jag gick hem då vissa (inga namn, men vissa) kompisar bestämde sig för att aldrig dyka upp....Hade sedan fika med jordgubbar och glass, Linda och David kom också och hälsade på... Det visade sig att jag har fått fler MVG:n i mitt första år på gymnasiet än vad hon fick på tre, haha! Det var iaf jättekul att se henne igen, har knappt sett henne på en månad. Vi har verkligen kommit ifrån varandra sen hon flyttade, mycket tråkigt!! Men hon ska följa med till mormor i sommar, kanske kan reconnecta med henne då...

Gick sedan hem och spelade wow till middagen (pga mensvärken orkade jag inte vara social). Efter middagen gick jag ned igen, och gissa: jag spelade wow! Mamma, pappa, moster och morbror gick sedan till badudden, och bebe och habbe gick till Emlan för att titta på fotboll och röka vattenpipa. Själv hade jag ingen lust att se på fotboll och jag mådde inte speciellt bra så jag orkade inte hänga på... men men, tog en paus från spelande en stund och satt och glodde på tv:n ett tag med min farbror Tony som inte heller ville gå någonstans...

Mamma och Pappa kom hem halv tolv... de klagade på att det var kallt och gav mig sedan en vinflaska eftersom jag tydligen hade vunnit bågskyttetävlingen för damer! Yey! Det komiska var att pappa vann för herrarna! Haha, eftersom jag inte hade vart där så hade pappa varit tvungen att gå upp på "scenen" två ggr för att hämta priserna och då hade tydligen folk buat den andra gången. Haha, ÄGDA!!! (skit, jag börjar låta som mellansjö-boysen)

Skulle sedan efter det gå och lägga mig, men precis då ringde bebe från emelies mobil (???) och de tvingade då ut mig för att de skulle till badudden...så jag fick sätta på mig kläder igen och gå ut, fanns ju inte direkt något annat val. Var på badudden ett tag, men det var inte så jättekul så vi drog hem till emlan istället och rökte vattenpipa, dock inte jag och emlan eftersom ingen av oss mådde speciellt bra; Jag hade mensvärk+huvudvärk+halv förkylning+sömnbrist, emelie hade några slags magkramper...

Kvällen slutade iaf med att Emelie spydde på toa (skit alltså, det måste vara nåt som går runt, hade likadant själv förra veckan!) och att hon "kastade" ut oss... (bildligt talat) Så vi gick hem, gick och la mig typ 2... vaknade tjugo i 11. Tydligen ska vi i familjen gå ut och äta lunch på ängarna, får se hur det blir....

Kommentarer
Postat av: Namnlös

Oj, den där Emlan verkar som en elak människa... :(

2008-06-21 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0