Måndagskväll

Jag har upptäckt att mitt besöker-antal är ganska patetiskt. Jag har tydligen i medelvärde ca 7 personer per dag. Skit! Jag måste vara en sjukt dålig bloggare! :P

Aja, ska snart dra ner till Sanna, hon ska tydligen ha en grillfest. Ska bli kul att se vilket folk som kommer. Ska sedan blogga om helgen - lovar! <3

Mamma, pappa, syrran och David ska tydligen åka till båten och spana in den. Skulle egentligen jag oxå, men jag priorienterar kompisar!

I dag kvar, sedan är jag ingen fjuttig etta längre!! Jippie!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Emma! Du är världens grymmaste bloggare :D

Kan du skicka bilderna vi pratade om, haha? XD

2008-06-10 @ 21:17:08
URL: http://elilnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0