@ LAN - slutet

Då börjar lanet gå mot sitt slut. Jag ska upp åtta imorgon då jag ska på synundersökning 10.20. Det kommer dock inte bli så mycket sömn, hehe. Det har iaf varit jättekul! Har sett ungefär 4 filmer under lanets gång: Cube2 - Hypercube, 300, Gladiator och Bring it on - all or nothing. Sedan har jag ju självklart spelat dataspel och umgåtts med polarna ;)

På tisdag drar det av till mormor i Malmö. Ska bli kul att träffa henne; har ju inte sett henne på ett år. Vi ska förmodligen åka över till Danmark och självklart blir det även en tur till Skanör och Falsterbo. För en gångs skull ska pappa dit. Han brukar i vanliga fall stanna hemma och bygga om huset, men inte i år! Jag tycker det ska bli kul för mormor, jag tror inte dem har setts på 6 år elr nåt liknande. Aja, har de skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0