Hm...städdag eller slappdag?

Börjar faktiskt känna mig lite bättre nu... har suttit i tre timmar och försökt klura ut korsord + att jag fick i mig 6 rostade mackor och te utan att spy, jippie! (fick dock lite illamående)

Har nu packat upp min resväska och hängt upp min sovsäck, det tog bara 4 dagar, haha. Har även börjat lite i rummet, jag har slängt (och jag menar verkligen slängt) in de rena kläderna i garderoben och de smutsiga i tvättkorgen. Funderar på ifall jag ska städa hela rummet och försöka få ut mitt skrivbord till det andra rummet elr ifall jag ska läsa min bok/lösa korsord och slappa hela dagen. Det finns för- och nackdelar till båda saker, men jag orkar tyvärr inte skriva upp dem här, även fast jag vet hur intresserade ni alla är på att få veta vad de är(*ironisk*)...

Aja, vi får väl höras lite senare antar jag...jag kommer ju inte direkt gå hemifrån idag...*snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0