...blogga...

Jag vill blogga, men det finns typ ingenting att blogga om... Jag är ju på lan, och det enda man gör är ju att spela data och dricka läsk...Är sjukt trött, även fast jag just har vaknat. Anledningen till detta är att jag bara har sovit ca 7 timmar på två dygn, och jag kan inte sova nu eftersom jag av någon underlig anledning inte kan sova på dagarna. Och jag kan ju inte sova på nätterna heller, eftersom det är då det är roligast att lana.

...det är nu mulet här, men för några minuter sedan lyste solen och jag var utomhus - sjukt varmt det var!!

Kommentarer
Postat av: Elin

I'm looking forward to it as well ;-).



Nej, jag vet inte hur man gör ;(. Jag är jättedålig på bloggdesign :-(. Tyvärr.



Tack! :)

2008-06-28 @ 14:34:34
URL: http://lortgris.blogg.se/
Postat av: mimix

DU E SÅÅÅ FIN PÅ DIN BILD!!!!

2008-06-28 @ 23:23:43
URL: http://mimix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0