Uppdatering av sommaragendan

Fick frågan ifall jag hade gjort något mer på min agenda, så jag uppdaterar den nu så alla får se!! XD :P ;)

... det som är avklarat är då INTE fet stil...
... det överstruckna har jag bestämt mig för att jag inte orkar göra...
... ½ betyder att det är halvklart...

•1.       Lan, v.26                                                                                                          X

•2.       Mormor, v.27                                                                                                   X

•3.       Farmor, v?

•4.       Träna                                                                                                                ½

•5.       Klippa gräset                                                                                                  ½

•6.       Städa rummet                                                                                                X

•7.       Möblera om rummet                                                                                    ½

•8.       Fixa bokhyllor

•9.       Rensa garderoben

•10.    Måla om lekstugan/förrådet

•11.    Rensa rummet

•12.    Se på alla Disneyfilmer jag har (+2:orna och 3:orna)

•13.    Läsa ut Shaman's Crossing av Robin Hood                                             ¼

•14.    Göra klart och skicka in Knep&Knåp

•15.    Umgås med kompisar                                                                                  ½

•16.    Gå ned 2 kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0