Resa bort...

Sitter nu här och smaskar på en paj innan jag ska sätta igång med packningen. Jag ska runt 2-tiden gå till Farsta C (jag måste gå med all packning pga busstrejken), möta Linda och mamma för att sedan dra iväg (jag ska också passa på att köpa några Snowdrops-böcker som jag kan läsa i bilen). Detta leder då till att jag inte kommer att uppdatera min blogg på ett tag. Jag kommer ju självklart ta med mig datorn ned, men man kan ju inte direkt räkna med att det kommer vara ett oskyddat nätverk i närheten... så vi kommer inte att ses för ens på söndag, mina damer och herrar! XD

Så ni får ha en skön vecka allihopa! -och till Emlan: Lycka till på jobbet! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha det så trevligt! :D

Och du, jag tycker att du ska utmana mig! ;-)

2008-07-01 @ 12:34:17
URL: http://lortgris.blogg.se/
Postat av: Emlan

Vad glad jag bli när du skrivit speciellt till mig sådär helt plötsligt :) Tack så mycket, kan behövas ;)

2008-07-01 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0