I need to get a life!

Har nu inte haft något speciellt för mig i hela fem dagar!! Grr! Får egentligen ta och skylla mig själv, jag skulle ju kunna ta och ringa någon, men av någon underlig anledning (som tyvärr bara mitt undermedvetna vet om) har jag inte gjort det...hur dum kan man vara?

Så jag har nu spenderat hela veckan med att glo på CSI [Las Vegas] och CSI Miami. Kan man ha ett roligare liv? Jaja, jag har faktiskt klippt lite av gräsmattan så att jag fick skavsår på båda tummarna också, men det var ju inte så speciellt "heroic" heller (föräldrarna tvingade mig halvt att göra det).

Men nu ska jag iaf spendera helgen med Emlan. Vi får se vad vi två hittar på då. Det beror väl mest på vädret. Blir väl förmodligen bada ifall det blir fint väder och bio ifall det blir dåligt. Vi snackade även om att gå ut och ta en öl också, men men, vi får väl se! ;)

Mina föräldrar har förresten bröllopsdag idag! Nu har dem varit gifta i 21 år (porslinsbröllop)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0