Sovproblem?

Gick och lade mig vid 11-tiden igår kväll, men vid ungefär 00.30 gav jag upp och gick upp och städade i rummet lite istället... 01.30 låg jag i sängen igen, men den här gången med en cd-skiva på låg volym. Somnade väl efter en halvtimme-timme. Vaknade sedan 06.30... AV MIG SJÄLV!!!! great!

Sitter nu här med ett äckligt te (eftersom jag råkade låta det dra för länge) vid datorn och försöker tänka ut om jag ska satsa på att göra något vettigt eller ifall jag ska göra något kul...vilket dilemma!


OBS- bilden är inte på mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är en liten tjej som ligger där inne :D



saga, stephanie, alva, emilia, emma, isabella.

det är dom vi kommit på just nu iallafall..

2008-12-09 @ 10:00:09
URL: http://nordlund1.blogg.se/
Postat av: Anonym

för den är på mig

2008-12-09 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0